Friday, April 13, 2018

KALAULAH ROSMAH MANSOR BERTANDING DALAM PRU 14 INI.

Kalaulah adik beradik DS Najib bertanding untuk jadi jadi wakil rakyat atau pegang jawatan kepimpinan politik dalam UMNO, tentu macam-macam kutukan yang tidak berkesudahan diberi oleh puak dalam Pakatan Harapan. Tapi kalau adik beradik anak mendiang Karpal Singh berbuat begikut, tidak mengapa.

Kalaulah DS Najib, isteri dan anak bertanding untuk jadi wakil rakyat atau pegang jawatan kepimpinan politik dalam UMNO, pasti berbakul-bakul sumpah seranah puak Pakatan Harapan berikan. Tapi kalau Anwar Ibrahim, Wan Azizah dan Nurul Izzah berbuat begitu, tidak mengapa. 

Kalaulah DS Najib, anak dan menantunya bertanding untuk jadi jadi wakil rakyat atau pegang jawatan kepimpinan politik dalam UMNO, tentu macam-macam kutukan yang tidak berkesudahan diberi oleh puak dalam Pakatan Harapan. Tapi kalau keluarga Lim Kit Siang berbuat begitu, tidak mengapa.

Itulah sebab susah saya nak hormat pembangkang kerana cakap tak serupa bikin. Orang lain tak boleh tapi bila kena batang hidung sendiri, semuanya wajar.

Nasib baik Rosmah Mansor tidak bertanding dalam PRU 14 ini. 




No comments:

Post a Comment