Friday, April 19, 2013

BOLEHKAN MUKA AARON AZIZ DIGANTIKAN DENGAN MUKA MUSTAFA ALI ?




Bila Dato' Hadi Awang ditanya oleh pemberita berhubung kes video Mustapa Ali, beliau  mengatakan bahawa zaman ICT sekarang ini semuanya boleh dibuat. Ini bermakna beliau tidak percaya bahawa Mustafa Ali terbabit dalam video tersebut. Saya percaya semua pembaca tahu video mana yang saya maksudkan.

Saya sendiri tidak pasti kerana saya tidak mempunyai maklumat dan jahil dalam bidang ICT ini. Mungkin juga cakap Dato' Hadi Awang itu betul. Cuma saya teringin sangat nak menonton hasil kerja orang Pakatan Rakyat yang pakar dalam bidang IT kalau boleh menggantikan muka Mustafa Ali dengan muka Aaron Aziz dalam video tersebut. Atau kalau tak mahu terlibat dengan kerja-kerja lucah, mereka juga boleh menggantikan muka Aaron Aziz dalam filem Ombak Rindu dengan muka Mustafa Ali. Tak payah sampai 11 minit; 5 minit pun cukuplah. Boleh ?

Dalam pada itu, kalau mana-mana pembaca yang tahu ada video, contoh video dari filem Rambo misalnya yang muka heronya telah digantikan dengan muka  Rosyam Nor misalnya, sila beri linknya kepada saya untuk memuaskan hati saya yang tertanya-tanya tentang kebenaran kata-kata Dato' Hadi Awang itu.



No comments:

Post a Comment